teisipäev, 12. detsember 2017

Kodumasinad ei ole naljaasi...

Oh Sa Vana Lehm!!!! :O :O
Nagu... tulin trennist ja hakkasin oma sööki soojendama mikrolaineahjus. ja.minu.taldrik.plahvatas.seal. !!!!!!!! Lihtsalt mingine mass klaasikilde jäi järele.

Kas igaks-elujuhtumiks-kindlustus tõttab appi, kui mul kodus veel midagi õhku lendab?

Kuidas ma teie arust nüüd seda asja sööma peaksin?

Reaalselt inspekteerin iga makaroni praegu,   kas ta on ohutu.

Nagu...ärge kasutage mikrolaineahju.
Ärge kasutage moodsat köögitehnikat.
Ärge kasutage üldse mingit tehnikat.
Minge elage puu otsas ja tehke kahe kiviga tuld nagu normaalsed inimesed.

Ma siin irvitan üksinda nagu lollakas. See ei ole normaalne. Kodusele hommikusele traditsioonile "soe mikrolaineahjukakao" ei julge vist paar päeva mõeldagi.

Baah ma unustasin sellest ebareaalsusest pilti teha enne kui ära koristasin. Eks katsuge ette kujutada.


P.S. Trenn oli jube lõbus täna õhtul. Tegime igatsugu huvitavaid algkoolilastele mõeldud pallimänge ja kõik käitusid üldse väga professionaalselt. Tsirkusest seal juba puudust ei tule.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar